Poker

16. május 2008 at 13:09 (Allgemein)

Poker

Meg pontosan 7 ora a pokerezesig. Opsz, asszem az elozo bejegyzesnel elszamoltam magam… Na mindegy…

De addig meg el kell mennem az OBI-ba festeket venni – "Sezam" a szine, csak hogy gyakoroljam – es ami meg fontosanbb ki kell festenem az eloszobat. Tegnap pontosan 40 percig tartott a festes, ill. a festek. Kb. a feleig jutottam.

MVV szerint 16:52-kor vagyok az OBI-nal, ha minden jol megy akkor 17:30-kor el tudok kezdeni festeni. 19:00-ra kesz vagyok takaritassal egyutt.

20 oraig megkostolom mindharom sorfajtat es a palinkakat, amit este fogunk inni. Aztan kezdodhet a poker.

A ceges szines fenymasoloval masoltam 10 es 20 eurosokat, remelem sok reszeg nemet nem fogja eszrevenni a kulonbseget – ugyanis abbol indulok ki hogy vesziteni fogok. Ha eszreveszik, akkor kifizettetem veluk az elfogyasztott italt. Nehogy mar minuszban jojjek ki az estebol!

Hozzászólás